Przepis na zdjęcie #2

F4  ,  1/125  ,  ISO:100


Od początku sesji pojawiły się problemy z którymi musieliśmy sobie poradzić.
  • Bardzo ostre światło
  • piasek
  • silny wiatr

Silny wiatr z piaskiem który był gdzie nie spojrzec uniemożliwiał swobodne zmieniania obiektywów wiec zostałem przy mojej uniwersalnej „jasnej” 50mm - pięćdziesiątce Minolty. Na szczęście zakupiłem niedawno filtr neutralny szary Fader ND (ND2~ND400) który pozwolił fotografować przy przesłonach rzędu f2,8 – f4 

zastosowanie  filtra  fader link: http://wyobrazsobie.komputerswiat.pl/foto/sprzet-foto/2010/04/uniwersalny-neutralny-filtr-nd-ktoz-by-nie-chcial.aspx
.
W tym przypadku zastosowalem jedna lampe (patrz zdjęcie poniżej). Do zdjęcia wykorzystałem opcje bez parasolki. Lampa w tych warunkach była ustawiona na 1/2 mocy

Błysk z mojego małego flasha spisal się w tym przypadku wyśmienicie.

You May Also Like

0 komentarze