Przepis na zdjęcie #1

No i startujemy z cyklem postów „Przepis na zdjęcie” Na pierwszy ogień zdjęcie które zrealizowałem dość spontanicznie po powrocie z siłowni z moim bratem. Padło hasło potrzebuje paru zdjęć. Rozstawiłem sprzęt , co zajęło około 10minut i zrobiliśmy serie zdjęć. Celem było uzyskanie dość dramatycznego obrazu który będzie podkreślał muskulaturę modela. W procesie post produkcji zdjęcia w Photoshopie uwydatniłem detale oraz podkręciłem kontrast.

f11 , 1/100sec , ISO:100


Do oświetlenia modela użyłem dwóch lamp. Jako światło główne (key light) użyłem mojej pt-200 ustawionej na około 3/4 mocy. Jako narzędzie modelujace światło posłużył Beauty Dish o średnicy 42cm z nałożonym plastrem miodu (zwanym także „gridem”). Nasze światło główne znajdowało się około w odległości 1,5m od modelem , tuż po mojej prawej stronie.
Do kontry która widoczna jest na prawej stronie ciała modela posłużyła moja lampa systemowa (moc: 1/8 )
Za tło posłużyło – białe tło kartonowe , choć w rezultacie dało ono dość ciemny background z uwagi na celowe niedoświetlenie ograniczając wpływ na nie gridem nałożonym na Beauty Disha.

light setup : http://strobox.com/studio/15820


f11 , 1/100sec , ISO:100



You May Also Like

0 komentarze